سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی

آموزش طراحی موبایل امروزه بسیار پرکاربرد است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن امکانات تمامی خدمات نیز باید بروز و پیشرفته باشند.
امروزه بیشتر افراد برای رفع نیازهای خدماتی و خرید و .. از طریق موبایل و اپلیکیشن موبایل به انجام فعالیت و نیازهاشون می پردازند.
بیشتر کسب و کارها بدین منظور ملزم به داشتن اپلیکشن موبایل هستند تا بتوانند کاربران و مشتری های بیشتری را جذب کنند.

به منظور طراحی اپلیکیشن موبایل بهتر است با شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل مشاوره ای داشته باشید تا این شرکت ها به شما یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای را ارائه دهند، اما چنانچه تمایل دارید خودتان این طراحی را انجام دهید و یا بودجه ای برای این کار ندارید و می خواهید طراحی اپلیکیشن رایگان داشته باشید، ما در این مقاله به شما آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل به صورت رایگان را می دهیم.



سایت های ارائه برنامه هایی جهت طراحی اپلیکیشن موبایل بدون برنامه نویسی


این سایت ها و برنامه ها به شما این امکان را می دهند که بدون برنامه نویسی طراحی اپلیکیشن موبایل انجام دهید:


Infinite Monkeys
Buzztouch
Appsbar
Runrev Livecode
Telerik Icenium
AppMakr

شما هر کدام از این برنامه ها و سایت ها را می توانید مورد بررسی قرار دهید و اون برنامه ای را که برای شما قابل فهم و راحت تر است را انتخاب کنید

ما در این مقاله کار با سایت AppMaker را به منظور طراحی اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به برنامه نویسی به شما آموزش می دهیم پس جهت شروع به کار به آدرس سایت http://www.appmakr.com بروید.


سپس عضو سایت شوید و لاگین کنید.


بعد از این که لاگین کردین و وارد فضای کاربری خود شدید در منو ها گزینه Create a New App را کلیک کنید.


این برنامه می تواند برای آیفون ، اندروید و ویندوز طراحی اپلیکیشن انجام دهد پس شما هرکدام را که م خواهید در این مرحله انتخاب نمایید.


صفحه ای برای شما باز می شود که شما می بایست در این قسمت آدرس سایت خودتون را وارد کنید و بر Create App کلیک کنید.


مراحل به صورت خودکار و اتوماتیک پیش می رود و در نهایت شما به صفحه شخص سازی می رسید که می توانید نام اپلیکیشن خودتان را به همراه عکس و آیکن انتخاب کنید.


در این صفحه شخصی سازی قسمت های بیشتری نیز وجود دارد که به شما توضیح می دهیم :
Tabs این گزینه به منظور اضافه کردن منو به کار می رود
Customize در این بخش می توانید رنگ متن ها و هدر را اضافه و انتخاب کنید.
App Info این بخش به منظور ورود اطلاعات به کار می رود مثل توضیحات، قیمت و ...
Monterize این بخش به منظور داشتن امکانات بیشتر استفاده می شود.


Publish بعد از اتمام کار وارد این تب بشوید و بعد از کلیک بر روی Build App وارد صفحه نهایی کار شده و install app manually و Download app کار تمام است و اپلیکیشن خود را دانلود می کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید اپلیکیشن موبایل موردنظر خود را بدون نیاز به برنامه نویسی طراحی کنید.


چنانچه تمایل به طراحی سایت حرفه ای و داشتن یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای داشتید می توانید از طریق لینک طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز اطلاعات بیشتری کسب کنید و با نوپرداز ارتباط برقرار نمایید.

منبع : نوپرداز